10 kwi 2015

Witamy!

Dzień dobry!
Witają Was (obecnie pięcioosobowa załoga) :
Grandie - Hejka naklejka!
Mei - Czołem!
Melodia - Cześć, dzieciaczki!
Naomi - Siemanko!
Skybells - Hej!
na Divine Imagination!
Blogu, na którym już wkrótce znajdziecie przeróżne opowiadania naszego autorstwa. ;)

Już teraz możecie przejść do zakładki Propozycje i zapisać wszystko, co Wam w głowach siedzi, a my postaramy się to zrealizować. ^^ Oczywiście nie obiecujemy, że podejmiemy się wszystkiego, ale zawsze warto przecież spróbować!

Blog ten powstał, gdyż czasami nie potrafimy powstrzymać naszej wyobraźni i musimy ją jakoś spożytkować. Opowiadania, które będziemy pisać mogą być o przeróżnej tematyce (dosłownie!). Nie znajdziecie tutaj tylko historii o 1D bądź Justinie Bieberze, ale także FF potterowskie, czy to, co nam akurat przyjdzie do głowy.

Postaramy się publikować w miarę systematycznie, co dwa dni, ale wiecie, że różnie z czasem bywa. Także bez gryzienia proszę! ^^ Na pewno nie zostawimy Was bez słowa.

Także żegnamy się z Wami, a pierwszy post powinien pojawić się już w niedzielę!

Miłego dnia! <3

11 komentarzy:

  1. Trochę bez sensu, lepiej napisać jedno porządne opowiadanie, a w ogóle regulamin? Serio? Rozumiem, że trzy z was prowadzą blog ze zwiastunami, ale do opowiadań nie potrzebny jest Regulamin. Ludzie jak kopiują kopiować dalej będą. Także jeszcze zobaczę, ale osobiście uważam, że to słaby pomysł i radzę wam się skupić na zwiastunach, póki ludzie jeszcze uważają was za dobre. Bo was czas wkrótce może przeminąć. A i czytałam jednego z waszych blogów (jednej z was) i nie zaciekawił mnie, oby tym razem tak nie było

    Pozdrawiam
    Karmelowa Lodziara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Karmelowa Lodziara.
      Rozumiem Twoją wątpliwość, jednak nie zapominaj, iż nie wszyscy tutaj robią zwiastuny. Poza tym opowiadanie wymaga dużego zobowiązania, natomiast krótkie opowiadania pisze się szybciej. Regulamin jest, ponieważ nie wszyscy wiedzą jak powinni się zachowywać na blogu i mamy nadzieję, że po przeczytaniu tych trzech krótkich punktów będą się do niego stosować.
      Mimo wszystko dziękuję za Twoją opinię i mam nadzieję, że zmienisz zdanie.
      Do tego czasu pozdrawiam,
      Mei.

      Usuń
    2. Przepraszam, że się wtrącę, ale jaki widzisz związek pomiędzy tym blogiem, a zwiastunami? Bo ja żadnego.
      Napisałam tam ogłoszenie, gdyż tak, po prostu, bo mogę, ale obydwa blogi nie mają ze sobą nic wspólnego.
      Dziękuję za troskę, lecz o "nasz czas" się na martw, mamy się dobrze.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Melodio nie wiem, czy przez robienie tych zwiastunów oślepłaś, ale ja widzę związek, a mianowicie was. Masz bloga ze zwiastunem i tego bloga, ty jak i skyblas i Neomi jesteście mostem między tymi blogami, więc tak widzę związek. A przy okazji nie atakuj mnie, bo kiedy Mei grzecznie mi odpisała, ty się na mnie rzuciłaś, tak się nie traktuje możliwego czytelnika. Swoje zdanie wyraziłam, zobaczę jak to będzie wyglądało, bo wedle mojej zasady nie skreślam niczego dopóki nic się tam nie pojawi. Więc czekam na pierwszą notkę.

      Karmelowa Lodziara
      Ps. Jeszcze obserwować nie będę, najpierw zobaczę pracę każdej z was, a potem się zobaczy

      Usuń
    4. Aha, to ja Cię atakuje, a Ty masz prawo mi mówić, że oślepłam?
      Gdzie tu logika?
      I, przepraszam, ale uważasz, że skoro mam bloga ze zwiastunami to już nie mogę mieć żadnego innego?
      Większej bzdury dawno nie słyszałam.

      Usuń
    5. Ekhm... Przepraszam, Karmelowa Lodziaro, ale jak możesz napisać, że ktoś jest ślepy, kiedy ewidentnie przekręciłaś nazwy dwóch naszych autorek? Po drugie, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale to, że dana osoba posiada kilka blogów o różnej tematyce nie sprawia, że zaczyna być gorsza w jednej dziedzinie. Znaczy to to, że się rozwija, a tego nikomu nie można zabronić. Związek jest tylko taki, że i tu, i na Dolinie Zwiastunów Melodia, Naomi (!) i Skybells (!) są współautorkami.
      Myślę, że tą sprawę mamy wyjaśnioną.
      Pozdrawiam,
      Mei.
      Ps. Jak najbardziej zapraszamy na pierwsze opowiadanie już w tą niedzielę!

      Usuń
  2. Fajny pomysł, lubię czytać opowiadania, więc będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zostanę tu dłużej i będę czytać ;3
    Czy ja dobrze zrozumiałam i NIE piszecie ff potterowskich? ;-;
    Czekam na pierwsze dzieło ;D
    Buziole-Maja❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się niezmiernie! Nie,nie. Chodziło o to, że nie znajdziesz tu tylko opowiadań o 1D lub Bieberze jak to najczęściej bywa ale też o innych celebrytach, Potterowskie oczywiście też wchodzi w grę, na pewno kiedyś będziesz mogła się go tu spodziewać.
      Pozdrawiam.

      Usuń